Müştərilər Azercell-i tövsiyyə edir
Innovativ yenilikləri Azərbaycanın telko bazarında hər zaman birinci tətbiq edən Azercell Telekom MMC daha bir uğuru ilə seçilib.
Belə ki, şirkət 2017-ci ilin II rübü üçün Beynəlxalq Abunəçi Loyallığı İndeksinin (NPS) qiymətləndirilməsində bütün rəqiblərini qabaqlayaraq, 64% nəticə ilə abunəçilərinin yüksək etimadını qazanıb. 2014-cü ildə ilk dəfə olaraq Azərbaycanda Abunəçi Loyallığı İndeksini ölçməyə başlayan Azercell, 2017-ci ilin II rübü üçün yerli mobil rabitə bazarında NPS göstəricisi üzrə liderliyini goruyub saxlamaqdadır.
Qeyd edək ki, bu dəfə Abunəçi Loyallığı İndeksinin qiymətləndirilməsində Bakı ilə yanaşı bölgələrdəki sakinlər də da iştirak edib.
Bu indeks istehlakçının məhsul və ya şirkətə bağlılığını, onun xidmətlərini tövsiyə etmək hazırlığını müəyyən edir.
Bu unikal qiymətləndirməni tətbiq etməklə, Azercell özünün müştəri xidmətləri sahəsində liderliyini bir daha təsdiq edib. İstifadəçilərin bağlılığının qiymətləndirilməsi üzrə bu yenilikçi modelin tətbiqi Azercell-ə öz müştərilərinin ehtiyaclarını daha dərindən öyrənməyə və gələcək fəaliyyətini onların istəklərini nəzərə alaraq təşkil etməyə imkan verir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
4 gün sonra
Avropadan Azərbaycan vətəndaşının kartına sürətli və sərfəli pul köçürmələri mümkün oldu
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
2024-cü ildə ABŞ iqtisadiyyatının artımı proqnozu aşağı salınıb
- 7 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Gardashlar Mebel"in smart masası ilə sağlamlığınızı qoruyun - Rəhbərlərə çağırış
-
10 saat əvvəl
“McDonald’s Azərbaycan” və DSMF şəhid övladlarını məktəb ləvazimatları ilə təmin edib - FOTO
-
11 saat əvvəl
“Azərikard” ilk ödəniş sistemi lisenziyası alan təşkilat oldu
-
11 saat əvvəl
"Bakcell"dən abunəçilərə geniş seçim imkanı verən "Star" tarifi
- 11 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Kristal Bakı" şirkətinin səhmlərinə 3 investor 3 sifariş təqdim etdi - HƏRRACIN NƏTİCƏSİ
- 12 saat əvvəl