Atena-dan paylaşılan postla bağlı açıqlama
Atena şirkətinin Facebook və Instagram səhifələrində Çempionlar Liqasının qrup mərhələsinə vəsiqə qazanmış yerli komanda ilə bağlı paylaşılan post “Real Time Marketing” addımıdır.
"Marja" xəbər verir ki, bu markanın Facebook səhifəsində yerləşdirilmiş açıqlamada deyilir.
"Bu paylaşıma müxtəlif xoşagəlməz don geyindirilməsini doğru hesab etmirik. Bəzi media qurumlarının paylaşdıqlarında şəkilə kənar dizayn elementlərinin əlavə edilməsinin də yolverilməz olduğunu düşünürük. Atena şirkəti olaraq biz də ölkəmizi təmsil edən klubun qələbəsinə sevinirik. Bu postun sosial şəbəkələrdə paylaşılmasında məqsəd, həmin komandanı fərqli üslubda təbrik etmək olub.
Ümumiyyətlə bu tipdə paylaşımlar “guerilla marketing” xüsusiyyətinə sahib olub, insanlarda xoş əhval yaratmaq məqsədi daşıyır.
Biz bir daha bildirmək istəyirik ki, bu paylaşım hər hansı bir şəxsə və ya korporativ maraqlara xələl gətirmək məqsədi daşımır. Bir daha həmin klubu təbrik edir, yeni uğurlara imza atmalarını arzulayırıq",- açıqlamada bildirilir.
Qeyd edə ki,“Atena”nın "Südüm sizə halal olsun" şüarının yazıldığı və Ağdam klubunun loqosunun əks olunduğu fotosu müzakirələrə səbəb olub.
Ətraflı:
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
4 gün sonra
Avropadan Azərbaycan vətəndaşının kartına sürətli və sərfəli pul köçürmələri mümkün oldu
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
2024-cü ildə ABŞ iqtisadiyyatının artımı proqnozu aşağı salınıb
- 7 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Gardashlar Mebel"in smart masası ilə sağlamlığınızı qoruyun - Rəhbərlərə çağırış
-
10 saat əvvəl
“McDonald’s Azərbaycan” və DSMF şəhid övladlarını məktəb ləvazimatları ilə təmin edib - FOTO
-
11 saat əvvəl
“Azərikard” ilk ödəniş sistemi lisenziyası alan təşkilat oldu
-
11 saat əvvəl
"Bakcell"dən abunəçilərə geniş seçim imkanı verən "Star" tarifi
- 11 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Kristal Bakı" şirkətinin səhmlərinə 3 investor 3 sifariş təqdim etdi - HƏRRACIN NƏTİCƏSİ
- 12 saat əvvəl