Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

iPhone 17-dən satışa çıxdığı ilk 10 gün ərzində güclü nəticələr!

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
iPhone 17-dən satışa çıxdığı ilk 10 gün ərzində güclü nəticələr!
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

"Counterpoint Research" şirkətinin “China, US Q3 2025 Weekly Smartphone Sell-Out Tracker” hesabatına əsasən, iPhone 17 seriyası satışa çıxdığı ilk 10 gün ərzində Apple-ın əsas bazarları olan ABŞ və Çində iPhone 16 seriyasını 14% geridə qoyub. Bu iki ölkə, qlobal iPhone satışlarının böyük hissəsini təşkil edir.

Marja xəbər verir ki, 4 iPhone modelindən (Base, Air, Plus, Pro/ProMax) baza versiyası olan iPhone 17, xüsusilə Çin bazarında güclü nəticə göstərib. Çinli istehlakçılar modelin yüksək qiymət-performans balansına müsbət reaksiya veriblər.

Counterpoint-in baş analitiki Menmenq Çjanq bildirib:

“Baza iPhone 17 modeli istehlakçılar üçün olduqca cəlbedicidir və qiymətinə görə əla seçimdir. Daha güclü çip, təkmilləşdirilmiş ekran, daha yüksək əsas yaddaş, ön kamera yeniləməsi – bütün bunlar ötən ilin iPhone 16 modeli ilə eyni qiymətə təklif olunur. Üstəlik, endirimlər və kuponlar əlavə edildikdə, bu cihazı almaq tərəddüd doğurmur. Model çox yüksək dəyər təqdim edir və çinli alıcılar Apple-ı bunun üçün "mükafatlandırırlar".”

ABŞ bazarında isə iPhone 17 Pro Max modelinə güclü tələb var. Ölkənin üç əsas mobil operatoru maksimum subsidiyaları 10% (100 dollar) artırıb.

Baş analitik Morris Klen bu barədə qeyd edib:

“ABŞ-da operatorlar, 24 və ya 36 aylıq maliyyələşdirmə müqavilələri vasitəsilə yüksək aylıq xidmət gəliri əldə etmək üçün cihaz subsidiyalarını artırıblar. Bu Pro Max modellərini daha geniş auditoriyaya əlçatan edib, premiumlaşma meylini gücləndirib”.

Yalnız eSIM-lə işləyən iPhone Air modeli də iPhone 16 Plus ilə müqayisədə bir qədər daha yaxşı performans göstərib. Modelin Çində satışa çıxıb-çıxmayacağı ilə bağlı suallar isə 17 oktyabrda ilkin sifarişlərin başlanacağı barədə rəsmi açıqlama ilə aradan qaldırılıb.

Hər gün yeni vakansiyalar - AzVak.az-da

Baş analitik İvan Lam bildirib:

“Bu, həm Apple, həm də eSIM texnologiyası üçün mühüm mərhələdir. Lakin ilkin sifariş müddətinin qısa olması və modelin yüksək qiyməti – xüsusən də xüsusiyyət baxımından zəngin əsas iPhone 17 ilə müqayisədə – Air modelinin ilk mərhələdə nisbətən niş məhsul olaraq qalacağı ehtimalını artırır.”

iPhone 17 iPhone 16 Apple satış artımı ABŞ Çin Counterpoint Research Menmenq Çjanq Morris Klen İvan Lam iPhone 17 Pro Max iPhone Air eSIM smartfon bazarı premium seqment
21.10.2025 09:52

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18