AccessBank kampaniyalarını maraqlı formada təqdim etdi
Son zamanlar sosial şəbəkələrdə ən çox müzakirə olunan mövzulardan biri #ProblemDeyil heşteqidir. Bu mövzuda radiolarda da maraqlı çarxlar səslənirdi.
Qısa müddət ərzində populyarlaşan səhifədəki paylaşımları biz də maraqla izləyirdik. Onu demək olar ki, paylaşımlar insanları pozitivliyə kökləyir, onlara stimul verir, hətta mümkünsüzün mümkün olmasına həsr olunmuşdu. Səhifənin keçirdiyi müsabiqədə iştirak edən yüzlərlə istifadəçi #ProblemDeyil heşteqindən istifadə edərək maraqlı və olduqca pozitiv statuslar paylaşdı.
Bizim kimi, sosial şəbəkə istifadəçiləri bu ideyanın kimə məxsus olmasını səbrsizliklə gözləyirdilər. Bu gün isə məlum oldu ki, ideya AccessBank-a məxsusdur. Belə ki, bank keçirdiyi yaz kampaniyalarında məhz bu konsepsiyadan istifadə edəcək.
Hesab edirik ki, kampaniyaların bu cür kreativ və maraqlı formatda auditoriyaya çatdırılması daha effektiv yanaşmadır. Çünki "problem deyil" hər kəsin dilində olan və pozitiv düşünməyə səbəb olan ifadədir. Beləliklə, bank bu kommunikasiya üsulu ilə öz müştərilərinin arzularının reallaşmasına sərfəli kampaniyalarla və maraqlı təkliflərlə dəstək verməyə hazırdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
4 gün sonra
Avropadan Azərbaycan vətəndaşının kartına sürətli və sərfəli pul köçürmələri mümkün oldu
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
2024-cü ildə ABŞ iqtisadiyyatının artımı proqnozu aşağı salınıb
- 7 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Gardashlar Mebel"in smart masası ilə sağlamlığınızı qoruyun - Rəhbərlərə çağırış
-
10 saat əvvəl
“McDonald’s Azərbaycan” və DSMF şəhid övladlarını məktəb ləvazimatları ilə təmin edib - FOTO
-
11 saat əvvəl
“Azərikard” ilk ödəniş sistemi lisenziyası alan təşkilat oldu
-
11 saat əvvəl
"Bakcell"dən abunəçilərə geniş seçim imkanı verən "Star" tarifi
- 11 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Kristal Bakı" şirkətinin səhmlərinə 3 investor 3 sifariş təqdim etdi - HƏRRACIN NƏTİCƏSİ
- 12 saat əvvəl