Heineken irqçi reklam kampaniyasını dayandırdı
Heineken, "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarına göstərilən sərt reaksiyalardan sonra reklamı dayandırıb.
Heineken bazara çıxardığı açıq rəngdə pivə üçün istifadə etdiyi "Bəzən daha açıq, daha yaxşıdır" (Sometimes lighter is better) şüarını, göstərilən sərt reaksiyalardan sonra dayandırıb.
"Marja" xəbər verir ki, bəzi sosial media istifadəçiləri şüarın "irqçi" olduğunu iddia edərək Heineken-in reklamına qarşı çıxıb.
Reaksiyalara görə şüardan imtina edən Heineken, reklamın yalnız sosial mediadan ləğv edilməyəcəyini, reklam layihəsinin tamamilə ləğv ediləcəyini deyib.
Kampaniya üçün hazırlanan reklam filmində, ağ bir barmenin "açıq pivə"ni ağ bir qadına doğru bar stolunun üzərindən itələdiyi görülür. Şüşə, əvvəl barda oturan qara bir qadının yanından, daha sonra isə gitara çalan qara bir adamın ayaqlarının arasından keçərək ağ qadına çatır. Bar stolunun ağ qadının durduğu hissəsində bir qədəhdə ağ şərab olduğu görünür.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
4 gün sonra
Avropadan Azərbaycan vətəndaşının kartına sürətli və sərfəli pul köçürmələri mümkün oldu
- 6 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
2024-cü ildə ABŞ iqtisadiyyatının artımı proqnozu aşağı salınıb
- 7 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Gardashlar Mebel"in smart masası ilə sağlamlığınızı qoruyun - Rəhbərlərə çağırış
-
10 saat əvvəl
“McDonald’s Azərbaycan” və DSMF şəhid övladlarını məktəb ləvazimatları ilə təmin edib - FOTO
-
11 saat əvvəl
“Azərikard” ilk ödəniş sistemi lisenziyası alan təşkilat oldu
-
11 saat əvvəl
"Bakcell"dən abunəçilərə geniş seçim imkanı verən "Star" tarifi
- 11 saat əvvəl
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Kristal Bakı" şirkətinin səhmlərinə 3 investor 3 sifariş təqdim etdi - HƏRRACIN NƏTİCƏSİ
- 12 saat əvvəl