Banka daxili audit üzrə mütəxəssislər və telefon mərkəzi işçisi tələb olunur
“Yapı Kredi Bank Azərbaycan” yeni vakansiyalar elan edib.
1.Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
Tələblər:
-İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
--Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk dili bilikləri
-Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
-Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir (CIA, CFSA, CFE…);
-Daxili Audit üzrə köməkçi vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 2-5 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.
Əsas iş funksiyaları:
-Normativ-hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların icra vəziyyətinin, bütün struktur bölmələrin və filiallarının fəaliyyətinin, bütün növ bank əməliyyatlarının auditini həyata keçirmək;
-Risk əsaslı audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi, nəticələr haqqında hesabatlar hazırlamaq;
-Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirmək;
-Daxili audit yoxlamaları zamanı saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq;
-Ehtiyac olduqda saxtakarlıq hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək;
Email: [email protected]
2.Telefon mərkəzi işçisi (call center)
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
-Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
-Düzgün diksiyası olan;
--Telefonda ünsiyyət bacarığı;
-Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
-İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
-Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
-Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
-Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
-Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru -məlumatlandırmaq;
-Müştəri şikayətlərini həll etmək;
-Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
-Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
Email: [email protected]
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 9 saat sonra
-
- 14 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
Dünyanın ən böyük qızıl ehtiyatı: Yerdəki bütün qızılın 99,999%-i oradadır
- 18 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
- 19 saat əvvəl
-
2 gün əvvəl
“Natura” meyvə şirəsi brendinin təşəbbüsü ilə Laçında ağacəkmə aksiyası keçirilib
-
2 gün əvvəl
“PAŞA Holding” Zəfər Günü münasibətilə şəhid övladlarına bayram sovqatları çatdırır
-
2 gün əvvəl
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
-
2 gün əvvəl
NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstəyini davam etdirir
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Bank Zəfər Gününə özəl, daha aşağı faizlə kredit verir
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Pfizer, Metsera-nı 10 milyard dollara alır
“PAŞA Holding” Zəfər Günü münasibətilə şəhid övladlarına bayram sovqatları çatdırır
Ən çox oxunanlar
Zəfərin izi ilə: “AS Group”un sosial və infrastruktur layihələri
NEQSOL Holding şəhid ailələrinə və qazilərə dəstəyini davam etdirir
Noyabrın 9-da gözlənilən hava şəraiti
Bakıda Zəfər muzeyinin açılışı olub
Paşinyan: İlk addımda qəbul etməliydik ki, Qarabağ Azərbaycanın tərkibində olmalıdır, bu, mənim səhvim idi
Azərbaycan Zəfər Gününü qeyd edir
Bank Naxçıvanda yeni konsepsiya ilə filial açıb
















.jpg)


