Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markaları - ARAŞDIRMA
“Business Insight” şirkəti “Marka Mənsubiyyəti Araşdırması” ilə bağlı növbəti sorğusunu həyata keçirib.
Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla Azərbaycanı təmsil edən 8 iqtisadi rayonda 1270 respondentlə həyata keçirilib.
“Marja” xəbər verir ki, araşdırmada deyilir:
TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏSİLƏ 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT!
““Beta Tea” Azərbaycanlılıarın ən çox üstünlük verdiyi çay markasıdır. Araşdırma nəticələri göstərir ki, orta hesabla hər 5 evdən ikisində “Beta Tea” çaylarından istifadə edilir. Siyahıda 2-ci olaraq “Berga” brendi gəlir. Üçüncü yerdə isə siyahını hər 5 evdən birində rast gəlinən “Azərçay” davam etdirir (20.9%). Sorğuya cəlb olunanlar evlərində mövcud olan 36 adda qara çay markasını qeyd ediblər. Evlərdə olan bu markaları Azərbaycanda ən böyük çay idxal/istehsalçısı olan 2 şirkət (“Beta” MMC və “Azərsun Holdinq”) arasında böldükdə məlum olur ki, hər iki şirkət demək olar ki, bərabər paya malikdirlər. Beləki, bu bölgüyə əsasən evlərdə olan markalar arasında “Beta” şirkətinin (“Beta””Champion”, “Xəzər” və s.) payı 41.3%, “Azərsun Holdinq”in (“Berqa”, “Azərçay”, “Final" və s.) payı isə 41.2%-dir. Çay brendlərinin Azərbaycan üzrə istehlak xəritəsinə baxdıqda məlum olur ki, yalnız Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonlarını çıxmaq şərti ilə Bakı şəhəri daxil qalan iqtisadi rayonların hamısında “Beta Tea” daha çox istifadə edilir. Dağlıq-Şirvan iqtisadi rayonunda “Beta Tea” və “Champion” demək olar ki, eyni səviyyədə istifadə edilir (ilk yerləri bu iki marka bölüşür) və Şəki-Zaqatala iqtisadi rayonunda isə “Final” “Beta Tea”ni az fərqlə də olsa qabaqlayır (1-ci yerdə “Final”, iknici yerdə isə “Beta Tea”dir).Amma maraqlı bir tapıntı ondan ibarətdir ki, əhalinin gəlir səviyyəsi artdıqca “Beta Tea”ni “Berga”ya dəyişənlər artır. Keçən ilki nəticələrdən müşahidə olunur ki, “Beta Tea” mövqeyini 6.6% möhkəmlədib (2018 -30.8% ; 2019 – 37.4%), “Champion”un isə mövqeyini “Azərçay”a uduzub (2018 – “Champion” -14.4%; “Azərçay” – 14,3% : 2019 –“Champion” -17.9%; “Azərçay”-20.9%).
Araşdırma ilə daha ətraflı buradan tanış ola bilərsiniz.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
-
-
6 saat əvvəl
Mürvət Həsənli Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında İctimai Şuranın sədri seçilib
- 7 saat əvvəl
- 7 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Mənzil seçərkən diqqət edilməsi vacib olan əsas amillər hansılardır?
- 7 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Unibankın Yeni il kampaniyası davam edir: 0 % komissiya, 2 % endirim!
- 8 saat əvvəl
- 8 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Yoxlama aparılıb, “On numara”da ciddi nöqsanlar aşkarlanıb
Bərdə heyvan satışı bazarı fəaliyyətini bərpa edib
Ən çox oxunanlar
Metroda gediş haqqına 50% endirim edildi
Sərvəti 600 milyard dolları aşan ilk insan oldu
"Rusiya Donbas, Krım, Zaporojye və Xerson bölgələri ilə bağlı kompromisə getməyəcək"
Bakcell texno-blogerlər üçün “Media Tech” təlimini həyata keçirdi
Azərbaycanda elektron siqaretlər qadağan olunur
















.jpg)


.jpg)

