Tabe olmadan razılaşma mümkündürmü?

Müasir dünyada baş verən hadisələr insanları bu və ya digər mövzuda çoxsaylı mübahisə və müzakirələrə istiqamətləndirir. Bəs bu mübahisə və ya müzakirələri uğurlu şəkildə sonlandırmaq üçün nə etməliyik?
Bu məsələdə sizə qısa “Bəli: Tabe olmadan razılşama metodu” kitabı kömək edəcək. Müəlliflər Uilyam Uri və Rocer Fişer bu kitabda düzgün mübahisə və müzakirə üsullarına toxunmaqla, onların bizim üçün faydalı olmasını necə təmin edə biləcəyimizi təsvir edirlər. Bu möhtəşəm kitab 30 il əvvəl çapdan çıxmasına baxmayaraq ana dilimizə hələ də tərcümə edilməyib. Kitabın azərbaycan dilində qısa məzmunun www.readit/az saytdından oxuya bilərsiniz.
Müəlliflərin fikrincə, bütün danışıq metodları üç kriteriya üzrə qiymətləndirilməlidir:
- Razılaşma mümkün olduğu təqdirdə məntiqli bir razılaşma təmin edilməlidir;
- Həmin razılaşma effektiv olmalıdır;
- Tərəflərin əlaqələrini yaxşılaşdırmalı, yaxud da zərər verməməlidir;
“Çətin danışıqlar” bütün meyarlar üzrə uğursuzdur. Çünki bu zaman:
1. Məntiqsiz nəticələr çıxarılır.
2. Səmərəsizdir.
3. Əlaqələri təhlükəyə atır.
Bir çox insanlar sərt danışıqların çətinliklərini görür və bunun əvəzinə yumşaq danışıqları tətbiq edirlər. Yumşaq danışıqlar qarşı tərəfi düşmən kimi deyil, dost kimi görür, zəfərə əsaslanan əlaqələrin qurulmasının və saxlanmasının vacibliyini vurğulayır.
Fişer və Urinin ilk prinsipi insanları problemlərdən ayırmaqdır. İnsanlar fərdi olaraq məsələlərə və tərəflərin mövqelərinə qarışmağa meyillidirlər. Buna görə də, həmin məsələlərə və vəzifələrə olan hücumları fərdi şəkildə qəbul edəcəklər. İnsanları məsələlərdən ayırmaq tərəflər arasındakı münasibətlərə zərər vermədən problemi həll etməyə imkan verir.
Bundan başqa, müəlliflər insanların üç əsas problemini müəyyən edirlər. Birincisi, tərəflər arasındakı idraki fərqlərdir. Digərləri isə Duyğular və Ünsiyyət-dir.
Uğurlu razılaşmalar vəzifələrə deyil, tərəflərin maraqlarına fokuslanır. Fişer və Urinin dediyi kimi “Mövqeyiniz sizin qərar verdiyiniz bir şeydir, o maraqlarınızın formalaşmasına təsir edir”. Məsələnin vəzifələr baxımından şərhi tərəflərdən heç olmasa birinin “uduzacağı” mənasına gəlir. Ancaq problem tərəflərin əsas maraqlarına uyğun olaraq şərh edildikdə, əksər hallarda hər iki tərəf üçün münasib nəticəni əldə etmək mümkün olur.
Müəlliflər kitab boyunca göstərirlər ki, əsas məsələ qalib gəlmək deyil, əsas məsələ hər iki tərəfin fayda əldə etməsidir. Fəaliyyətinizin mərkəzinə bu düşüncəni yerləşdirməklə, daha çox və böyük uğurlar qazana bilərsiniz.
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

Coca-Cola Fondunun tərəfdaşlığı ilə “PACT – Dairəvi Gələcək üçün Tərəfdaşlıq” proqramı təqdim olunub
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 11 saat əvvəl
-
23 saat əvvəl
BYD-nin Azərbaycandakı rəsmi dileri Group Motors şirkəti oldu
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 3 gün əvvəl
- 3 gün əvvəl
-
3 gün əvvəl
Ötən il ixracları sıfır səviyyədə olan və tanınmayan 4 şirkət bu il ilk 10-luqda yer tutublar
- 3 gün əvvəl
-
3 gün əvvəl
7 ayda "Azərkosmos" tərəfindən 10,1 milyon dollarlıq xidmətlər ixrac edilib
- 3 gün əvvəl
-
3 gün əvvəl
Naxçıvanda fermerlərə taxıl əkinləri üçün 3,7 milyon manatdan çox subsidiya ödənilib
-
3 gün əvvəl
Zəng edənin bank əməkdaşı olub-olmadığını yoxlaya bilərsiniz - BANKDAN YENİLİK
- 3 gün əvvəl
Son Xəbərlər

Oxucuların və tərəfdaşların diqqətinə!

BYD-nin Azərbaycandakı rəsmi dileri Group Motors şirkəti oldu

Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

“PAŞA Sığorta”nın beynəlxalq reytinqi yüksəlib!
Ən çox oxunanlar

"Avrora" şirkətinin ixracı kəskin artıb

2 otaq studiya mənzil aylıq cəmi 957 manat!

"HOPER" şirkəti ilk onluğa "hoppanıb"

Daha 4 yeni nəsil qatar tərkibi (20 vaqon) Bakıya gətirib

Ölkədaxili nağdsız əməliyyatların həcmi 20 faizdən çox artıb

Azərbaycanda bank kartlarının sayı 21 milyon ədədə yaxınlaşıb
