“Red Bull” nə üçün “şişirdirilmiş” qiymətə satılır?
ERA Marketinq Mərkəzi energetik içkilər bazarını araşdırıb.
"Marja"nın məlumatına görə, araşdırmada qeyd edilir ki, iki-üç il bundan əvvəl Azərbaycan bazarında energetik içkilər arasında alıcıların seçimi demək olar ki “yox” səviyyəsində idi. Tanınan energetik içki yalnız “Red Bull” olub. Bəzi alıcılar maddi imkanını nəzərə alaraq bunu ala bilmirdi. Səbəb isə bu markanın baha olması idi. Lakin son illərdə energetik içkilər artmaqda davam edir.
-Yerli istehsal olan içkilər qiymət baxımından yuxarıda göstərdiyimiz markadan 50%-dək ucuzdur. Tərkibi oxşar olan bu içkilərin qiymət fərqi yüksək olması bir çox şəxsdə şübhə yaradır və bu cür sual ortaya çıxır: bizim istehsal keyfiyyətsizdir, yoxsa Red bull “şişirdirilmiş” qiymətə öz məhsulunu satır. Bunu araşdırdığımız zaman, marağlı bir faktla üzləşdik.
Uzaq keçmişdə "Red Bull" Amerika və Avropa bazarına ilk çıxanda, böyük çətinliklərlə üzləşmişdir. Coca-cola, Pepsi, Labatt, Molson kimi nəhəng şirkətlər ilə rəqabət aparmaq yeni yaranan brend üçün çox çətin idi. Ditrix Mateşiçin (Red Bull şirkətinin yaradıcılarından biri) təklifinə əsasən məhsulun qiyməti süni olaraq rəqiblərin qiymətinə nisbətən iki dəfə çox artırmaq idi. Sonra isə məhsulu satış nöqtələrində ona aid olmayan yerlərdə yerləşdirilməsi olur (spirtli içkilər, kolbasa hətta konditer otdelləri) Və son addımı tələbələrə yeşiklərlə pulsuz “red bull” paylayaraq şüuraltı onlara bunun nə qədər lazımlı olduğunu göstərir. Bu kimi addımları ataraq, yeni yaranmış şirkət yaxın zamanda tanınmış bir brendə çevrilir.
ERA Marketinq Mərkəzi TGI (Target Group Index) layihəsi zamanı insanların energetik içkilərin hansına üstünlük verdiklərini və hansı miqdarda istifadə etdiklərini müəyyən edib, sizinlə paylaşmaq istəyirik.
1490 sakin arasında, son 6 ayda yalnız 432 nəfəri energetik içki istifadə edib. İstifadə edənlərin arasında 265 nəfəri kişi, 167 nəfəri isə qadın olub.
İçiblər energetik içki (6 ay ərzində) | TGİ_2016_1 | |
Kişi | Qadın | |
% | % | |
Daimi istifadəci | 37,5 | 27,5 |
Orta istifadəçi | 41,2 | 37,4 |
Zəif istifadəçi | 21,3 | 35,1 |
Ümumi | 100 % (təqribən 375 000 nəfər) | 100 % (təqribən 225 000 nəfər) |
“Daimi istifadəçi” qrupunda bir ay ərzində 10 və daha çox energetik içki istifadə edənlərin, “Orta istifadəçi” qrupuna 4-10 ədəd və “Zəif istifadəçi” aya 3 ədəd və daha az istifadə edənlərin faiz dərəcəsi göstərilib. Ortalama götürəndə bir kişi həftədə 2,1 qadınlar isə 1,4 ədəd energetik içki qəbul edir.
Layihə zamanı içkilər arasında ilk üçlükdə “Red bull” “Hell” və “Jaguar” adli brendləri yer tutur. Siyahıda həmçinin Burn, Trojka, XL, Bizon, Pitbull, Monster və digər içkilər sadalanır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 3 gün sonra
-
- 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
SOCAR-ın ortaq olduğu “Üstyurt” Əməliyyat Şirkətinin ofisi açılıb
- 13 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
“Kristal” şirkəti İtaliyanın qabaqcıl istehsalçısı ilə memorandum imzaladı
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
"Netflix" yarışı qazandı: "Warner Bros Discovery"ni 82,7 milyard dollara satın alır
- 14 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
İllik 15%-lik yüksək gəlir əldə etmək imkanı ®
SOCAR və “Uzbekneftegaz”ın birgə layihəyə başladı - Daşkənddə mərasim keçirilib, Mirziyoyev də iştirak edib
12, 36 və 146 nömrəli marşrutlarda avtobuslar yenilənir
SOCAR-ın ortaq olduğu “Üstyurt” Əməliyyat Şirkətinin ofisi açılıb
9-cu “Zeekr 001” avtomobilinin sahibi Leyla Fətəliyeva oldu
"Netflix" yarışı qazandı: "Warner Bros Discovery"ni 82,7 milyard dollara satın alır
Bank İmişlidə filial açdı
InvestAZ və Bakı Avrasiya Universiteti investisiya və kriptovalyuta bazarı üzrə seminar təşkil edib
Lombard şirkətinə 1,3 milyon manat pul lazımdır
Özbəkistan Prezidenti Azərbaycanın nazirini qəbul edib, birgə layihələri müzakirə edib
Azad olunmuş ərazilər üzrə torpaqların icarə müqavilələrinin imzalanmasına başlanıb
"Sizin Lombard"ın 15% gəlirliliyi olan 2 milyon manatlıq istiqrazları tam yerləşdirildi
Öz ərizəsi ilə işdən azad olundu















.jpg)
.jpg)




