Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Starbucks-ın satışları təxminən 2 ildən sonra ilk dəfə artıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Starbucks-ın satışları təxminən 2 ildən sonra ilk dəfə artıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Starbucks çərşənbə günü açıqlayıb ki, rüblük mağaza satışları təxminən iki ildən sonra ilk dəfə artıb, bu da şirkətin dönüş strategiyasının itirilmiş müştəriləri yenidən cəlb etdiyini göstərir.

Marja xəbər verir ki, qəhvəxana şəbəkəsi qlobal mağaza satışlarını 1% artırıb, əsas artım beynəlxalq bazarlardan gəlib. ABŞ-da mağaza satışları rüb ərzində sabit qalıb, lakin sentyabr ayında artıma keçib. Wall Street analitikləri qlobal mağaza satışlarının 0,3%, ABŞ-da mağaza satışlarının isə 0,9% azalmasını proqnozlaşdırırdı.

Baş direktor Brian Niccol bildirib:

“Biz "Back to Starbucks" strategiyasının bir ilini tamamlayırıq və görünür ki, dönüş prosesimiz təsirini göstərir.”

Niccol bildirib ki, ABŞ-dakı mağaza satışları sentyabr ayında artışa keçib və bu artım oktyabr boyunca davam edib. Lakin Maliyyə direktoru Cathy Smith analitikləri tez sevinməməyə çağırıb:

“Dönüşləri proqnozlaşdırmaq çətindir, və ABŞ-da mağaza satışlarının ilin sonuna qədər artacağına inanırıq, amma bərpa həmişə xətti olmur.”

Şirkət illik proqnozunu bir il əvvəl dayandırmış və yaxın və uzunmüddətli perspektiv üçün növbəti proqnozunu yanvarın sonunda keçiriləcək investor gününə qədər açıqlamamağı planlaşdırır. Starbucks-un səhmləri ticarətdə 2% bahalaşıb.

Rüblük nəticələr (28 sentyabrla bitən dövr):

Səhmbaşına gəlir (Earnings per share - EPS): 52 sent — proqnoz: 56 sent

Gəlir: 9,57 milyard dollar — proqnoz: 9,35 milyard dollar

Şirkət, dördüncü rüb üçün xalis mənfəəti 133,1 milyon dollar (12 sent/səhm) olaraq açıqlayıb, bu göstərici ötən ilin eyni dövründə 909,3 milyon dollar (80 sent/səhm) idi.

Yenidənqurma xərcləri, məhkəmə ödəmələri və digər maddələr çıxıldıqda, Starbucks səhmbaşına 52 sent qazanıb.

Rüb ərzində şirkət 627 mağazanı bağlayıb və təxminən 900 qeyri-pərakəndə işçini işdən çıxarıb.

Starbucks işçi qüvvəsinə böyük sərmayə qoyub, o cümlədən Şimali Amerikadakı kafelərə köməkçi mağaza menecerləri əlavə edib. Bu əlavə işçi xərcləri əməliyyat marjasına təsir göstərib.

Xalis satışlar 5% artaraq 9,57 milyard dollar olub.

ABŞ bazarında satışların bərpası

Starbucks ABŞ-da satışları bərpa etmək üçün müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmağa və sifariş xidmət vaxtını 4 dəqiqədən az etməyə fokuslanıb. Şirkət bildirir ki, şirkətə aid 80%-dən çox mağazada ortalama xidmət müddəti 4 dəqiqə və ya azdır, eyni zamanda payız menyusunun təqdimatı ilə trafik artıb.

Şirkətin marketinq strategiyası promosiyalar və məhdud müddətli məhsullardan qəhvə və trend innovasiyalarını vurğulamağa yönəlib. Bu strategiya bəzi ABŞ müştərilərini geri qazanmağa müvəffəq olub. Maliyyə meneceri Cathy Smith bildirib ki, 90 günlük aktiv Starbucks Rewards üzvlərinin sayı həm rüblük, həm də illik müqayisədə 1% artıb.

Beynəlxalq bazar

Qlobal mağaza satışları 3% artıb, əsasən trafikin 6% artımı ilə bağlıdır. Çin bazarında (ikinci ən böyük bazar) mağaza satışları 2%, trafik 9% artıb. Şirkət burada yerli rəqiblərin daha ucuz içkiləri ilə rəqabət aparmaq üçün buzlu içkilərin qiymətini aşağı salıb.

Starbucks, Çindəki biznesindən pay satışı imkanlarını da araşdırır, çünki uzun illər satışlar rəqabətli bazarda azalmışdır. Direktor Niccol CNBC-yə bildirib ki, şirkət Çin biznesini 10 milyard dollardan çox qiymətləndirir.

Niccol əlavə edib:

“Strateji tərəfdən, bir neçə yüksək keyfiyyətli tərəfdaşdan güclü maraq gördük. Onlar Starbucks brendində və komandasında əhəmiyyətli dəyər görürlər. Biz Çin Starbucks-da əhəmiyyətli payı saxlayacağımızı və regionda uzunmüddətli böyümə potensialına əmin olduğumuzu gözləyirik.”

Qeyd edək ki, Mağaza satışı (Same-store sales) termini pərakəndə satış və qida sənayesində geniş istifadə olunur və bir şirkətin mövcud, artıq açılmış mağazalar üzrə satış gəlirlərindəki dəyişimi göstərir. Başqa sözlə, yeni açılan mağazalar satış göstəricilərinə daxil edilmədən, yalnız uzun müddətdir fəaliyyət göstərən mağazaların satışları müqayisə olunur. Bu, şirkətin mövcud mağazalarının performansını daha doğru əks etdirir və satış artımı və ya azalmasının əsas səbəblərini göstərmək üçün istifadə olunur.

Məsələn: Starbucks-un mağaza satışları artıbsa, deməli mövcud kafelərin satışları artıb, yeni açılmış kafelər bu hesaba daxil edilməyib. Məqsəd: şirkətin mövcud bazarda müştəri cəlb etmə və satış performansını ölçməkdir. 

İş elanları AzVak.az-da

30.10.2025 11:10
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18